اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سپاه ‌پل‌دختر ١۵٠٠ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دخترگفت: به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و در اجرای شانزدهمین رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

سپاه ‌پل‌دختر ١۵٠٠ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی عصر امروز در پل‌دختر برگزار شد.

منصور کریمی‌فرد در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختربا بیان این که عمل به فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه تمام فعالیت‌های بسیج قرار دارد، اظهار کرد: بسیج خدمت‌رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود می‌داند و نیازمندان در بخش‌های گوناگون در محله‌های مختلف پل‌دختر توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شناسایی و بسته‌های معیشتی را در قالب رزمایش مواسات و هم‌دلی بین آنها توزیع  می‌کند و این حمایت‌ها تا پایان بیماری کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

وی با اشاره به این که ارزش هربسته معیشتی ۴ میلیون ریال است، افزود: تاکنون ١۶ مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در راستای کمک به نیازمندان شهرستان اجرایی شده و اقلام اهدایی در اختیار خانوارهای شناسایی شده قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: با فرامین مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و هم‌دلی در آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور شکل گرفت و اجرای رزمایش مواسات و هم‌دلی در شهرستان پل‌دختر موجی از بخشش و ایثار را بوجود آورد.

کریمی‌فرد افزود: امروز در مرحله شانزدهم از کمک‌های مومنانه یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال  بین نیازمندان شهرستان پل‌دختر توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول